hej :D

Hej bloggen* x] , jadu :p , ja va inte i skolan idag x]  , kan ja börja med att säga =) , hade så jävla ont i magen >.< . Och mamma trodde ja va magsjuk :o .. så hon försökte tvinga i mig ngt äckligt skit ;o ! . Men ja iaf :p imrrn är det studeidag :) , riktigt skönt :D , ska ner på stan med Sofie :D , och göra ngt x] ! , ska bli riktigt funny :D ! , aja :p , jag är riktigt trött >.< .. men ja :p , vad ska jag göra nu då >.< ? .. näe :o vet inte .. fortsätta sova kanske :)? , eller kolla på ngn film :'3 hämta min bebis chino och kolla på filmen ;D men chino är hellre under sängen än i sängen :o ! , men ja :p han är lite som han är x] , men ja älskar hnm ändå :) ! . Aja :p ska duscha nu :D , hörs senare :'3 ! . HEJDÅ 




 
- älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0