skit sak >.<

jag är trött , jag borde göra läxan , jag har ont i armfan o benet ,jag mst städa , jag fryser , jag mår dåligt och bb tog slut näe .. jag brukar inte berätta om mina problem .. jag håller dom för mig själv >.< ... jag är ovanligt sur nu pga att jag är trött o vet vad ja ''borde'' göra . Mina problem är mina problem ;) . Ja är inge ''perfekt'' unge som många tror om sig själva , ja vet att jag inte är perfekt , jag vet vad jag är och inte är . Du behöver inte säga de , för det vetja redan . Jag fick ett liv , och jag tänker leva det , och inte bara försvinna pga problem som du ger mig . Jag lever mitt liv tills den dagen jag dör . Sooo fuck you ;* !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0