Ben & Jerry ;)

Hejhej , marsvinen fick namnet Ben & Jerry (: ! .. Vi va ju o hämtade dom igår + allt som ska vara tills oså :) , men jag tror nog efter ett tag ska jag fixa en till ! .. och då får vi hoppas att Albinon va kvar för den såg så ledsen o ensam ut ! . Den va grymt SÖT :O , iaf bild kommer efter inlägget ;) ! .. men ja =) , idag ska jag till ramnäs (stav) och ska på ''barnkalas'' WIIEOOO .. eller inte >.< .. hellre hemma med ben & jerry , plus att Lucifer :o (min hund) är skit kär i dom små sötnosarna xD han skulle lätt kunna bo med dom :) , han sitter hela tiden utan för grinden (vi har det så inte han ska komma in till våran andra sida lr ngt sånt xD) , så sitter han där o kolla på dom , och gnäller lite XD ! . Chino är likadan , sen hade dom råkat kommit till marsvinen .. och där satt dom och RÅÅ GLODDDDEE :O ! haha , såg så fult ut xD , iaf bloggar mer senare :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0