=)

Hej , bloggade inget igår pga ja kom hem vid nio o hade inte ork o blogga :o

blev inte o sova hos min syster , utan från stan åkte ja till tillberga o därifrån hämtade min syster mig vi åkte runt hämtade Sabina sen körde dom hem mig .


Men iaf ,går  dagen va riktigt funny 8D ! , va på stan med Clara & Emma ^^ ! . Köpte lite PRYLAR som de kommer bild på senare ;) !

 

Öhm , jaoo ? ja har inte ork att blogga just nu heller xD så de får bli senare ksk

 

 

eller jo :o .. JAG MISSADE THE WALKING DEAD värsta FÄJLEN de blev D:

Big brother hade slutat o ja tänkte äsch .. ja blundrar medans det är reklam :) .. 55min senare vaknar jag och det är 5 min kvar på pogramet .. HALLELUJAH .. tips BLUNDA INTE NÄR DU SKA KOLLA PÅ NGT BRA PROGRAM >.< de slutar inte bra

 

 




MEN går-dagens bästa köp var verkligen



ÄLSKAR DEN :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0