hej :(

hej , ledsen att de inte blev mer bloggande igår .. va helt borta .. kunde inte skriva bara skrek o grät .. de va de enda ja gjorde från att ja kom hem pga .. att jag fick veta att Daddy inte kommer hem till mig .. de jag längtat för så mke .. enda sedan han åkte .. blir ledsen varje gång ja tänker på honom , men vart alltid glad igen att han kommer tillbaka , jag klarar inte äns av att åka o hälsa på honom . Hur mycket jag än vill . Trodde inte att jag skulle få ta farväl av honom , inte just nu iaf . Förr eller senare hade de ju ändå hänt .. men ja väljer då senare ! .. Efter åtta år .. nej tack ! , han tillhör våran familj och det ska han göra D': . Varför inte nöja sig med o vara foder ??? .. måste man alltid köpa saker ? . Grattis .. du fick en häst .. o gjorde en person såradd för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0