Hej :)

Hej ;D vi börjar med att jag har färgat håret svart ;) ? .. gillas inte :o .. ångrar de som fan ! .. det va de dumaste ja gjort D: , yysch .. iaf (: . Idag har jag vart nere på stan med Emma Wiklund Forsgren (: ! . Hade inga pengar , min syster skulle kommit ner men ja orkade inte vänta på henne , så vi åkte hem :) ! . Emma köpte lite grejor :) , fina grejor ;) , iaf .. min buss skulle åkta 18,29 .. men ja orkade inte vänta eftersom klockan då va 16,48 !!!!!! , så ja åkte tillberga bussen med Emma till tillberga o bad mamma hämta mig i tillberga :) ! . Iaf , sen åkte ja hem ,  har vart vid datorn en bra tid nu :P , hehe tänkte kolla på big brother nu ;D .. Men ja imorgon , ska jag ner på stan igen ;D med pengar den här gången 8D ! , ska ner med Emma & Clara tror ja :)? , sen äre ngn grej som heter '' Inte som du tror'' inte säker om ja ska gå på den eller om ja åker hem till min syster (ska tillbringa lite tid med henne under helgen) .. Jag vet inte varför men jag har så många underbara vänner .. men någon som jag alltid kommer se upp till vad hon än gör , är min syster .. Jag har mer respekt för henne än vad jag har annars, en person som jag alltid kommer stå sida vid sida .. även ålders skillnade på 6år .. Så älskar jag henne överallt annat .. Hon är en av dom härligaste människorna på jorden ! . Hehe :p , iaf , ska väl ta o kolla på bb nu 8D ! Hörs ksk imorgon :p , vet inte säkert min syster har nog ingen datorn så kanske inte hinner blogga imorgon 8D men isf ber ja om ursäkt 8D ! ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0