hejhej

Hej , ska säga en lite rolig sak som hände igår xD , pappa satt o kollade lite på datorn o samtidigt höll han på med mina smycken som ja skulle ha till skol-avslutningen .. aa tror ni inte att han har sönder det fina armbandet !? .. jo >.< .. jag får damp på honom för de är inte första gången som han har sönder mina saker .. jag säger ALLTID åt honom att låta bli min saker .. men nej ? .. de kan han inte >.< . Aja .. jag börjar bråka me pappa ang de .. sen blir mamma skit arg på mig >.< .......... för att ja bråkar med honom :o .. det blev ja skit sur över för när hon bråkar med honom är så jävla OKEJ .. men när jag säger åt honom då äre jag som får skit för de >.< .. Så jag slutar med min tårta och går in i mitt rum och sätter på musik så högt jag kan för att jag vet att dom skulle gå o sova ^^ !.. menmen , kanske 40 min senare går ja o ska fortsätta med min tårta XD , så kom ja på att ja hade glömt mobilen i köket :) , så går ja ditt o hittat 200kr XD under min mobil :) .. tacktack .. sådär brukar de bli när ja blir sur på pappa 8D .. höh .. iaf min tårta vart ju inte som ja ville XD haha , men jaja :o .. den är säkert god .. iaf , laddar upp bilder senare idag 8D hörs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint inlägg jenna :D

2013-11-05 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0