Marsvinen anländer ;)

Hejhej , fredag idag :D YAAAYY .. och som sakt ska min älskling daddy säljas .. vilket jag helt är emot ... har så jävla stor lust o bara riva sönder kontraktet och be henne som ska köpa honom att dra , för han tillhör inte henne .. han hör hemma här .. varför annars har vi haft honom i 8år ? jo , för att vi älskar honom ! .. som jag faktikst inte tror hon kan .. vi har älskat honom så jävla mycket , både i ur o skur .. xD vart de kom vetja inte :O .. aja kanske ska till kvartan senare :) men nu måste jag städa och sen åka iväg o köpa min två marsvin ;) bilder kommer , och namnen får väl ni hjälpa mig med (a' .. om du hjälper till med namnen så länkar jag dig på min blogg (ifall du har blogg själv lr annars) Bilddagboken (Dayviews) & Facebook :D .. fast ja tror nog inte det kommer in några kommentarer ;)? .. ska du ändra på't :) aja , hörs 8D !

Kommentarer
Postat av: elin granholm

jadu jenna kanske Harry hahahahaha och typ hjertrud!

fintfint ;) haha

2011-05-27 @ 20:57:20
URL: http://elingranholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0