min födelsedag 8D

JAAYY :o som ja längtat på denna dag ! JAAII 8D .. och jag älskar mitt skåp i skolan ;) kan ta med kameran imorgon till skolan o ta bild på de , så ni får se ;) ! . Men ja =) iaf , fick en present av Elin Karlsson i skolan 8D muuums på den , lägger upp bilder senare , de funkar inte just nu -.- . Och jag ska ju som sakt ha tjejkväll för några kompisar :) , eller ja , dom som står mig närmast såklart ^^ ! , Och ja tänkte inte ha värsta , festen för typ 30pers .. utan runt 5-7 personer inklusive mig :p . Så ksk 6-8 .. men troligen högst sju :) , men vet ju exakt vilka som ja vill ha med 8D ! . Iaf :) , pappa kom nyss hem , jag ska börja göra min tårta lite senare ;) , ska ha lite godis o jordgubbar på :D , ksk nå mer ;)? vem vet ... iaf :) .. fick roser av mamma o pappa 8D GUD VA JAG BLEV GLAD 8D ! FÖRSTÅR NI .. okej ? ksk inte .. vem vill ha rosor ? .. näe men ja är inte så intresserad av andra saker , jag vill ha pengar o rosor (: så ja kan köpa egna prylar 8D ! Aja :) , ska dra o ta lite mer bilder ;) hörs senare 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0